Game of Thrones Season 3 :)

View previous topic View next topic Go down

Game of Thrones Season 3 :)

Post by AlexxAMV on Wed Mar 20, 2013 6:52 pm

This deffinetly must be one of the best shows ever (personal oppinion) ... so season 3 commin quite soon makes me shiver anxiously, yet for ones that followed the first two seasons, how can one handle 12 eps/year....about 24 episodes for a book, 7 books as i realize till now and the eight..dont really know if the last in development....so that would mean like : A LARGE AMOUNT OF YEARS OF POSSIBLE AIRING, now how can one handle such a thing? Smile)

AlexxAMV

Posts : 58
Join date : 2013-03-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by zero4real on Wed Mar 20, 2013 7:29 pm

I believe it will end in the two next seasons. But yeah, it's a must see show!

zero4real

Posts : 160
Join date : 2012-04-18
Age : 21
Location : Lithuania

View user profile http://www.youtube.com/user/zero4real2

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by AlexxAMV on Wed Mar 20, 2013 8:35 pm

zero4real wrote:I believe it will end in the two next seasons. But yeah, it's a must see show!
well i just hope it wont actually get neverending...books aint finished sd i think movie storry didnt reach book 3 out of 7 so...dunno..and yea its well made and the universe its build on its just awesome

AlexxAMV

Posts : 58
Join date : 2013-03-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by AlexxAMV on Wed Mar 20, 2013 8:43 pm

zero4real wrote:I believe it will end in the two next seasons. But yeah, it's a must see show!
lol just noticed your ytube featured vid is the s3 trailer...i wont frigging get bored XD

AlexxAMV

Posts : 58
Join date : 2013-03-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by zero4real on Wed Mar 20, 2013 9:33 pm

AlexxAMV wrote:
zero4real wrote:I believe it will end in the two next seasons. But yeah, it's a must see show!
lol just noticed your ytube featured vid is the s3 trailer...i wont frigging get bored XD
I freaking love it and can't wait for it ;D haha glad you are not bored, but I wonder for how long you can keep it up Very Happy

zero4real

Posts : 160
Join date : 2012-04-18
Age : 21
Location : Lithuania

View user profile http://www.youtube.com/user/zero4real2

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by AlexxAMV on Wed Mar 20, 2013 10:16 pm

zero4real wrote:
AlexxAMV wrote:
zero4real wrote:I believe it will end in the two next seasons. But yeah, it's a must see show!
lol just noticed your ytube featured vid is the s3 trailer...i wont frigging get bored XD
I freaking love it and can't wait for it ;D haha glad you are not bored, but I wonder for how long you can keep it up Very Happy
i guess i'm limitless , just near to becoming a stalker/troll, yet never reaching that..i think Razz

AlexxAMV

Posts : 58
Join date : 2013-03-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by zero4real on Fri Mar 22, 2013 7:42 am

AlexxAMV wrote:
zero4real wrote:
AlexxAMV wrote:
zero4real wrote:I believe it will end in the two next seasons. But yeah, it's a must see show!
lol just noticed your ytube featured vid is the s3 trailer...i wont frigging get bored XD
I freaking love it and can't wait for it ;D haha glad you are not bored, but I wonder for how long you can keep it up Very Happy
i guess i'm limitless , just near to becoming a stalker/troll, yet never reaching that..i think Razz
Ah, It's actually a good thing, you don't want to be a troll, trust me Very Happy

zero4real

Posts : 160
Join date : 2012-04-18
Age : 21
Location : Lithuania

View user profile http://www.youtube.com/user/zero4real2

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by Kisagi on Fri Mar 22, 2013 8:08 am

My god, all these shows I have to watch! Evil or Very Mad

Kisagi

Posts : 750
Join date : 2012-11-19
Age : 19
Location : In the artistic world

View user profile http://www.youtube.com/user/KisagiAMV

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by AlexxAMV on Fri Mar 22, 2013 1:41 pm

TheRedflash66 wrote:My god, all these shows I have to watch! Evil or Very Mad
omg, u must

AlexxAMV

Posts : 58
Join date : 2013-03-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Game of Thrones Season 3 :)

Post by Sponsored content Today at 3:11 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum